Conferința "2016, anul prețurilor de transfer" - 11 februarie, Bucuresti, Hotel Radisson Blu

PKF Finconta și BusinessMark au plăcerea de a vă invita la conferința “2016, anul prețurilor de transfer”, un eveniment organizat cu scopul de a aduce în lumină și a dezbate noile prevederi legislative privitoare la prețurile de transfer, ce au intrat în vigoare la 1 ianuarie 2016.

Conferința “2016, anul prețurilor de transfer” va avea loc pe 11 februarie la Hotel Radisson Blu din București.

Evenimentul reunește atât experți în aria prețurilor de transfer, cât și reprezentanți ai Ministerului Finanțelor, ce vor aborda teme precum modificările aduse de noul Cod Fiscal, noul ordin al ANAF cu privire la condițiile de întocmire și conținutul dosarului prețurilor de transfer, alinierea autorităților fiscale și a contribuabililor la Planul de Acțiuni împotriva “BEPS” și implicații practice ale noilor modificări legislative.”

Participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali.


Agendă

09:00-09:30 Welcome coffee

09:30-11:30 Sesiunea I. Prezentari, Dezbateri

11:30-12:00 Coffee break

12:00-13:00 Sesiunea II. Aplicatii practice, Q&A

13:00-14:00 Business Lunch

 

Speakeri și tematică

CRISTINA STEFAN, Director Executiv - Inspecție Fiscală ANAF

Prețurile de transfer din perspectiva inspecției fiscale

MONICA TODOSE, Director al Direcției de Prețuri de Transfer și Soluții Fiscale din cadrul ANAF

Modificări legislative în domeniul prețurilor de transfer

CRISTINA SAULESCU, Transfer Pricing Manager, PKF Finconta

Analiza funcțională – temelia dosarului de prețuri de transfer. Modalitatea de stabilire a prețurilor de transfer

ALEXANDRU ARDEI, Transfer Pricing Assistant Manager, PKF Finconta

Implicatiile pentru contribuabili și aspecte practice importante în afacerea dumneavoastră

Durata de pregătire și conținutul unui dosar de prețuri de transfer

Documentația de prețuri de transfer disponibilă la nivelul grupului

Împrumuturile între părți afiliate

Serviciile de management și demonstrarea necesității acestora

 

Detalii privind participarea

Cost standard de participare: 250 lei + TVA/ participant

Costul de participare pentru membrii Camerei Consultantilor Fiscali este cu un un discount de 20%.

Taxa de participare pentru membrii CCF este de 200 lei + TVA/ participant.

Pentru înscrierea a doi sau mai mulți participanți se acordă un discount de 10%.

Va rugam sa specificati numarul carnetului de membru in mailul de confirmare a inregistrarii pentru a beneficia de taxa redusa.

Pentru a va inregistra in audienta, va rugam sa solicitati formularul de inscriere la daniel.dragan@business-mark.ro sau sa il descarcați de pe pagina evenimentului: http://business-mark.ro/2016-anul-preturilor-de-transfer/

Pentru mai multe detalii și înscrieri vă rugăm să contactați Daniel Drăgan, Managing Partner BusinessMark, daniel.dragan@business-mark.ro ; 0720 562 387

 

Click (aici) pentru Formularul de participare