CONFERINTA: NOUL COD FISCAL – MODIFICĂRI, PERSPECTIVE, IMPACT, 29-30 Martie, Hotel Novotel

În contextul augmentării contenciosului fiscal și a creșterii complexității cauzelor fiscale, respectiv în contextul creat de intrarea în vigoare, la 1 ianuarie 2016, a unui nou Cod fiscal și a unui nou Cod de procedură fiscală, Lupu & Partners în parteneriat cu Camera Consultanţilor Fiscali organizează conferinţa NOUL COD FISCAL – MODIFICĂRI, PERSPECTIVE, IMPACT, ce va avea loc în perioada 29 – 30  martie  2016 în incinta Hotel Novotel.

Conferinţa este structurată pe 2 sesiuni şi constituie un prilej de analiză şi dezbatere a fiscalității în România, reunind reprezentanţi ai Ministerului Finanțelor, ai celor mai mari companii de consultanță și experți financiari, factori de decizie din departamentele financiar-contabile ale celor mai importante companii prezente pe piața românească.

În prima zi a conferinţei se vor dezbate subiecte legate de Noul Cod Fiscal, TVA, impozitul pe profit/venit, contribuții sociale, impozitarea veniturilor obținute de nerezidenții din România, legislația privind holdingurile, optimizarea și planificarea fiscală, soluţii eficiente de restructurare și reorganizare a afacerii, preţurile de transfer.

În preţul conferinţei, participanţii vor beneficia timp de DOUA luni de programul de documentare legislativă INDACO Lege5 pus la dispoziţie de Partenerul Software al evenimentului - INDACO SYSTEMS.

Participarea la eveniment echivalează cu 5 ORE de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanţilor Fiscali.

PROGRAM ZIUA I

08:30 – 09:30 Check-in & welcome coffee
09:30 – 11:00 Sesiunea I
11:00 – 11:30 Coffee break
11:30 – 13:00 Sesiunea II
13:00 – 14:30 Lunch

Conferinţa îşi propune să îmbunătăţească capacitatea specialistului în interpretarea corectă a normelor legale, de a-l ajuta în găsirea celor mai favorabile soluţii pentru flexibilizarea muncii, în aplicarea corectă şi fără riscuri a Codului Fiscal şi a legislaţiei conexe.

A doua zi conferinţa “NOUL COD FISCAL – modificări, perspective, impact” va oferi răspunsuri la unele dintre cele mai importante aspecte fiscale în cadrul unor seminarii susținute de reprezentanți ai celor mai mari companii de consultanță. Printre subiectele abordate se numără: modificări fiscale în zona impozitului pe profit, planificarea prețurilor de transfer – prevenție vs tratament, cele mai importante modificari în materia TVA, legislația privind holdingurile, optimizarea și planificarea fiscală, soluţii eficiente de restructurare și reorganizare a afacerii etc.

PROGRAM ZIUA II

09:00 – 09:30 Înregistrarea participanţilor şi welcome coffee
09:30 – 11:00 Sesiunea I
11:00 – 11:30 Business Coffee Break
11:30 – 13:00 Sesiunea a II-a
13:00 – 14:00 Business Lunch

SEMINAR - Aplicaţii practice în domeniul preţurilor de transfer – seminar susţinut de Cristina Săulescu – PKF Finconta

În cadrul panelurilor de discuții își vor spune cuvântul specialiști în domeniu precum:  Gabriel Biriş – Secretar de Stat, Ministerul Finanţelor, Mariana Vizoli – Director General Adjunct, Direcţia de legislaţie Cod Fiscal şi reglementări vamale, Ministerul Finanţelor, Cristina Săulescu – Tax Manager, PKF Finconta, Maria Popa – Tax Manager, PKF Finconta, Av. Luisiana Dobrinescu, Partener, Dobrinescu Dobrev SCA.

COSTURI DE PARTICIPARE

PACHET EARLY BIRD DISCOUNT 40% până pe 25 martie 2016

Înscrierile făcute până la data de 20 martie 2016 beneficiază de EARLY BIRD DISCOUNT în valoare de 20% din costul de participare.

PACHET NORMAL după 25  martie 2016
– 540 lei/pers. CONFERINTA ZIUA I
– 760 lei/pers. CONFERINTA ZIUA I + 1 SEMINAR (ZIUA II)
– 360 lei/pers. 1 SEMINAR ZIUA II

Discount de grup. Pentru mai mulți participanți, la costul final se acordă discount-uri de grup, astfel:

– 10% pentru 2 participanți sau mai multi participanți

FORMULAR DE PARTICIPARE 

Participarea la eveniment este echivalată cu 5 ore de pregătire profesională oferite de Camera Consultanţilor Fiscali.

Vă rugăm să specificaţi numărul carnetului de membru în email-ul de confirmare a înregistrării pentru a beneficia de taxa redusă


EVENIMENTE LUPU & PARTNERS
Telefoane: 021.367.00.700766.056.807
E-mail: evenimente@lupupartners.ro

Locaţie: Clădirea Rotary Construcţii, str. Lucian Blaga, nr 4, sector 3, Bucureşti