RO  CONTACT  AJUTOR

ACASA   CONTACT   AJUTOR

Eveniment online organizat de Tax & Finance Forum, 14-15 aprilie 2021

BusinessMark, cu susținerea Camerei Consultanților Fiscali, are plăcerea să vă anunţe organizarea evenimentului online “Tax & Finance Forum” ce va avea loc pe 14-15 aprilie 2021.

În cadrul evenimentului vom aborda cele mai importante aspecte și noutăţi legislative, cu impact fiscal și în salarizare, principalele provocări pentru contribuabilii români și soluții de adaptare la noile prevederi.

Vom prezenta și analiza, alături de experți din domeniu, tendințe și politici fiscale, noutăți ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală, prețurile de transfer în 2021, Dosarul Suport - anexă a dosarului de prețuri de transfer, aspecte privind TVA, inspecțiile fiscale și litigiile fiscale, noutăți privind taxele directe, Directiva DAC6, aspecte privind raportarea SAF-T, noutăți fiscale cu impact în salarizare, beneficii pentru angajați și tratamentul fiscal al acestora, mobilitatea angajaților, telemuncă, legislație de mediu și inspecții de mediu, legislație vamală, importul și exportul de mărfuri în contextul Brexit, provizioane – constituire și impact asupra rezultatului fiscal etc.

Evenimentul va include o conferință cu prezentări de 20 minute și sesiuni de Q&A (14 aprilie) și două seminarii de două ore (15 aprilie).

Participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii CCF pe baza transmiterii numărului de membru CCF la înscriere.

Participarea la eveniment nu implică costuri pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali.

Detalii despre tematica, agenda si speakerii confirmați sunt disponibile pe pagina evenimentului, AICI.

Program

ZIUA I – 14 aprilie - Conferință

  • 09:30 – 12:00 Sesiunea I – Prezentări & Q&A
  • 12:00 – 12:30 Pauză
  • 12:30 – 15:00 Sesiunea a II-a – Prezentări & Q&A

ZIUA A II-A – 15 aprilie - Seminarii

  • 09:30 – 11:30 Seminar 1 – susținut de Crowe România
  • 11:30 – 12:00 Pauză
  • 12:00 – 14:00 Seminar 2 – susținut de ATIPIC Solutions

Speakerii evenimentului:

  • INGE ABDULCAIR, Director Servicii fiscale, PwC România;
  • INGA ȚÎGAI, Director EY România, Director Tehnologie și Transformare Fiscală,

Europa de Sud-Est;

  • VIOREL SBORA, Transfer Pricing & DAC6 Partner, ATIPIC Solutions;
  • MITEL SPĂTARU, Tax Partner, Crowe România;
  • ALINA ANDREI, Partner, Cabot Transfer Pricing;
  • ANDREEA ARTENIE, Managing Partner, Artenie, Secrieru & Partners;
  • ANA-MARIA IORDACHE, Partener, D&B David și Baias - afiliat PwC România;
  • LUISIANA DOBRINESCU, Partner, Dobrinescu Dobrev SCA;
  • FLORENTINA ȘUȘNEA, Managing Partner, PKF Finconta;
  • CARMEN MAZILU, Tax Advisor, Noerr;
  • CRISTINA SĂULESCU, Director, Head of Accounting and Tax, Baker Tilly România;
  • ELENA GOGONEAȚĂ, Senior Tax Manager, Crowe România;
  • NARCISA CHIRILĂ, Tax Manager, PKF Finconta;
  • CRISTIANA OPREA, Senior Tax Manager, Crowe România;
  • ANDREEA GIOVANI, Senior Manager, PwC România;
  • ADRIAN STEPAN, Senior Legal Manager, Crowe România.

 

Seminar 1 - Noutăţi fiscale în prag de primăvară. Cum am asimilat în acest scurt timp provocările noilor prevederi (15 aprilie, 09:30 – 11:30 – susținut de Crowe România)

Speakeri:

  • ELENA GOGONEAȚĂ, Senior Tax Manager, Crowe România;
  • CRISTIANA OPREA, Senior Tax Manager, Crowe România;
  • ADRIAN STEPAN, Senior Legal Manager, Crowe România.

Seminar 2 - Performanțele ANAF și inspecțiile de prețuri de transfer în 2020, perspective pentru 2021. Noile obligații de raportare DAC6 (15 aprilie, 12:00 – 14:00 – susținut de ATIPIC Solutions)

Speaker:

  • VIOREL SBORA, Transfer Pricing & DAC6 Partner, ATIPIC Solutions.

Pentru a va inregistra in audienta, va rugam sa completati formularul de inscriere  disponibil AICI sau pe pagina evenimentului, AICI.